BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Friday, January 21, 2011

aku,kau dan aghory

yahoooo...
akhirnya aku dapat gak bercerita pasal aghory...
satu band crust punk dari batu pahat....
pada awal nayer aghory diangotai oleh aku, iss, ait dan along...
atas sebab-sebab tertentu along n ait keluar dari aghory dan wat diskangkung..
lalu aku ngan is mula memujuk kawan-kawan yang sudah tidak berminat lagi untuk join aghory...
lalu hadir la udin 2nd gitar, mai bass, kak ros drum n kawan baik ku junkgoat 2nd voc...
lalu ter hasil la 1st demo kami....
yang mengadungi 7 track crust as fak...
kebanyakkan lagu tentang kehidupan . peperangan...
peperangan???
tentu la kater band crust punk..
hahahahahahahaha.....
1st gig aghory di johor bahru...
maen ngan germ attack tu...
tapi sayang crowd jb kurang memberangsang kan...
seterusnya kami maen benefit gig tok noisy studio....
last gig tok tahun 2010 jembalang punk...
selepas gig kami sekali lagi kami mendapat berita tentang pengunduran junkgoat n udin...
sekarang ngan gembira nya kami hanya tinggal aku voc, iss lead, mai bass dan kak ros drum...
meneruskan perjuangan aghory sehingga kami dapat tour dunia..
hahahahahaha...
impian lagi....

keep crust keep punk keep love...

0 comments: