BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Sunday, January 23, 2011

aku .kau dan ????

ermmm...
aku mmg rasa aku patut belajar kawal emosi aku nie...
giler da dekat berapa bulan nie aku selalu tidak dapat kawal emosi aku....
kadang2 aku pun terfikiir gak mana pegi cool aku selama nie...
skrg nie asik marah2 n kuat memaki....
sial la keadan hidup aku sekarang nie...
nasib baik aku masih leh kawal emosi aku bila QASEH tidak dapat tdo...
QASEH ayah sayang awak...
walau apa pun yg terjadi ayah tetap ayah awak....
aku tak tahu la apa nak jadi ngan aku skrg...
aku sentiasa berdeoa aku tak melakuan apa2 yg bodo....
benda bodo yg boleh merosak kan diri aku...
kadang2 ader gak aku fikir nak jerk ambik dadah....
tapi benda tu leh tolong aku settel prob aku ker....
atau akan menambah lagi prob aku nie....
apa pun yang berlaku aku tetap sayang korang semua...
walau pun korang tinggal kan aku aku tetap sayang korang....
kalo la aku da takde lagi aku xnak korang sedew2....
yang penting aku sayang korang semua terutama QASEH....

0 comments: